ZÁKLADNÍ KURZ
Zipyho kamarádi
Poslední volná místa na kurzech v tomto školním roce/přípravném týdnu:
- 2. 6. 2023, 9:00 – 16:30, Lenka Chmelařová, prezenčně E-clinic, Olšanská 5, Praha 3.
- 30. 8. 2023, 9:00 – 16:30, Lenka Chmelařová, online
Těšíme se na Vás i v následujícím školním roce! Připravujeme pro Vás termíny dalších kurzů, které naleznete na těchto stránkách během června 2023.
Kontaktujte nás na zipy@ecinstitut.cz, máte-li zájem o proškolení více než 10 účastníků, kurz lze objednat hromadně a poskytneme vám množstevní slevu.
Proběhlé lurzy ve školním roce 2022/2023:
- 12. 5. 2023, Plzeň
- 17. 3. 2023, Plzeň
- Březen 2023, MŠ Kunratice – kurz pro uzavřenou skupinu.
- 6. 1. 2023, online.
- 11.11. 2022 Plzeň
- 20.10. 2022 Praha
- 14.10. 2022 Hradec Králové
- 13.10. 2022 Hradec Králové
- 4.10. 2022 Praha – kurz pro ukrajinské pedagogy
- 24.8. 2022 Roztoky u Prahy
Obsah kurzu: Kurz seznámí frekventanty s východisky metodiky, poskytne přehled o obsahu jednotlivých lekcí všech modulů metodiky, umožní jim nácvik vedení lekcí a prožitek role žáka v ukázkové lekci, připraví je na některé možné komplikace v průběhu práce s metodikou. Podrobněji připraví na úvodní lekci a práci s první částí metodiky. V průběhu metodických vedení reflektují účastníci pod vedením lektora svou vlastní práci s metodikou Zipyho kamarádi, věnují se možným obtížnějším situacím, podrobně se připravují na práci s dalšími částmi metodiky a práci s dětmi inkludovanými v rámci hlavního vzdělávacího proudu.
Akreditace – Kurz je akreditován MŠMT v rámci DVPP pod číslem MSMT-1039/2019-2-34
Délka kurzu – celkem 17 hodin; 8 hodin základní školení, následujících 9 hodin metodického vedení rozděleného do 2-3 setkání.
NADSTAVBOVÝ KURZ
Zipyho kamarádi zvýhodněný
(pro absolventy kurzu Jablíkovi kamarádi)
Délka kurzu – celkem 8 hodin (jeden den
Děti dokážou konstruktivně řešit své problémy s ostatními. Zipyho typy jak se uklidnit někdy využiji i já sama :). Zlatým pravidlům rozumí i děti ve školce.
Když jsme s metodikou začali pracovat, děti za mnou stále chodily a chtěly mi povídat o každé prkotině, brzy se ale vše uklidnilo a teď si naopak velmi dobře umí poradit samy a řeší si dobře i svoje konflikty.
Je skvělé, jak je ten manuál už vlastně hotový, bez větší přípravy mám připravenou práci na celou třídnickou hodinu.
Měla jsem ve třídě chlapce, kterému zemřel sourozenec. Vůbec nemluvil s ostatními dětmi ani se mnou, během lekcí jen poslouchal, po lekci o smrti se do dění ve třídě pomalu začal trochu zapojovat.
Děti jsou klidnější, vnímavější, lépe se s nimi pracuje. Zlatá pravidla používám i ve třídách, kde Zipyho nemáme.
Jako ředitelka školy oceňuji, že díky několikaleté práci se Zipyho a Jablíkovými kamarády se Zlatá pravidla stala součástí kultury školy a žáci je dokáží přirozeně uplatňovat třeba i při pobíhání po chodbách či hraní na hřišti.